Spring naar content

Klant Contact Centrum van het Coronabedrijf

Wij zoeken per direct een aios voor de supervisie van het Klant Contact Centrum van het Coronabedrijf!

Als arts binnen het Klant Contact Centrum (KCC) van het Coronabedrijf van de GGD regio Utrecht ben jij verantwoordelijk voor het medisch inhoudelijke gedeelte van de werkzaamheden op dit callcenter. Uiteraard werk je onder begeleiding van een ervaren arts infectieziektebestrijding. Jij beantwoordt vragen van de callcentermedewerkers en denkt met hen mee om voor de bellende klant tot het juiste antwoord te komen. Ook beantwoord je vragen van medische professionals, zoals huisartsen. De GGD regio Utrecht levert publieke gezondheidszorg aan alle gemeenten binnen de provincie Utrecht.

Wat zijn je werkzaamheden?

Onderwerpen die aan bod komen, zijn COVID-testen, COVID-vaccinaties (onder andere indicaties, contra-indicaties, bijwerkingen) en allerlei andere vragen over COVID-19 waar inwoners en professionals mee zitten. Als basis gelden de richtlijnen van het RIVM en een zelf ontwikkelde Q&A. Ook volg je de informatie uit de media en bijvoorbeeld de sites van de huisartsenverenigingen. Je werkt samen in een dynamisch team met onder andere vraagbaken, informatiespecialisten, coördinatoren en natuurlijk alle callcentermedewerkers. Er is dagelijks supervisie van een arts infectieziektebestrijding van de GGDrU. Onderling doen de artsen van het callcenter aan intervisie en je kunt deelnemen aan online nascholingen.

Op het gebied van de bestrijding van covid neem jij inhoudelijke beslissingen, zowel op casuïstiekniveau als op beleidsniveau voor alle inwoners van onze regio. Je vertaalt deze beslissingen naar de medewerkers binnen het KCC. Jij neemt deel aan overleggen met collega’s van de verschillende subteams binnen het Coronabedrijf en levert input aan ten aanzien van de kwaliteit van de (nieuwe) medewerkers op de werkvloer. Je werkt in een leuk team met bevlogen artsen en bent flexibel in het indelen van je diensten. Wanneer je interesse hebt in deze stage, plannen we een matchgesprek. Je beschikbaarheid gedurende de week wordt dan ook besproken.